نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد | خرید و فروش انواع لباسشویی

4.4/5 - (16 امتیاز)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

فهرست مطالبی که در این صفحه مطالعه میکنید

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد در منزل

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد ( نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد )  یک معضل بزرگ و سخت است که بیشتر افراد این روز ها در زندگی خود با آن روبرو هستند زیرا تعمیر لباسشویی بسیار پیچیده بوده و تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در مشهد  توسط افراد غیر متخصص غیرممکن است و ممکن است خرابی بیشتری به بار آورد پس بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی آسیب دیده آن را نزد متخصصان این کار ببریم یا از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک  در منزل استفاده کنید.

بیشتر مردم نمی‌دانند جهت تعمیرات ماشین لباسشویی باید به چه مرکزی مراجعه کنند،متخصصان مشهد تعمیر با داشتن تکنسین های مجرب و متعهد و کارآمد می‌توانند انواع خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیرات یخچال و  تعمیرات ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون و ال ای دی و تعمیرات ماکروفر را در محل با هزینه ی مناسب و در کمترین زمان ممکن بدون هیچگونه اتلاف وقت برای شما مشتریان عزیز انجام دهند.

ماشین لباسشویی امروزه به عنوان پر استفاده ترین وسیله برقی در هر خانه ای مورد استفاده می‌باشد و در واقع کمتر خانه ای یافت می شود که امروزه بدون ماشین لباسشویی باشد،تعمیر ماشین لباسشویی و خرابی ماشین لباسشویی خود یک معضل بسیار بزرگی است که فکر مشتریان را به خود درگیر خواهد کرد زیرا تعمیرات ماشین لباسشویی توسط خود افراد کاری بسیار دشوار می باشد .

قطعا باید به یک متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک مراجعه نمایند. تعمیر لباسشویی یکی از نیازهای اصلی افراد می باشد زیرا خرابی این وسیله باعث صرف وقت زیاد جهت شستشوی البسه با دست می‌شود و این موضوع بسیار زمان بر و البته خسته کننده خواهد بود.

به کدام سایت ها میتوان اعتماد کرد جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

معمولا سایت‌هایی که در زمینه معرفی تعمیرکار فعالیت دارند شرکت های دانش بنیان در زمینه طراحی سایت هستند و هیچ گونه تخصصی در زمینه تعمیرات ندارند و اکثرا جواز اینکار را هم ندارند. سایت‌های زیادی مانند دیوار، سنجاق، خدمت از ما مشهد، نیاز روز و غیره وجود دارند که کار آن‌ها تبلیغ آگهی می‌باشد.

معمولا کلاهبرداران در چنین سایت های تبلیغ میکنند و شما هیچ گونه شکایتی از صاحب سایت نمی‌توانید بکنید

چرا میگوییم سایت ها با دامنه .ir بهتر است  که تعمیر ماشین لباسشویی مجیک خود را در مشهد به آن‌ها بسپارید؟

دامنه‌های دات ای آر یا همان دامنه ملی ایران به دلیل ثبت قوی و ارائه آدرس از مالک سایت و دریافت کد ملی و دریافت شماره تماس معتبر و این که چون دامنه ملی هستند امکان ثبت شکایت از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا وجود دارد بهتر است.

چرا نباید به سایت هایی که ابتدای آنها کلمه adz آورده شده جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد اعتماد کرد؟

کلمه adz  که ابتدای سایت های که در سطح بالا نتایج جستجو قرار میگیرند تبلیغات گوگل هستن به تبلیغات توجه کردن همان اشتباهی است که خیلی از مشتریان انجام می‌دهند اعتماد به تبلیغات کالا کار اشتباهی است.

کلاهبرداران به راحتی می‌توانند از طریق تبلیغات گوگل در سطح بالای نتایج قرار بگیرند و از این طریق کلاهبرداری کنند، معمولا دارای جواز نیستند معمولا تعمیرکار متخصص نیستند و بازاریاب هستند، مکان خاصی ندارند، نمایندگی در شهر مربوطه ندارند و تکنسین محور هستند.

چرا باید جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد به برندینگ توجه کرد؟

به احتمال زیاد نام دیجی کالا به گوشتان خورده باشد دیجی کالا یکی برندهای خوش نام و معتبر ایرانی است که توانسته با تعهد و تجربه و رضایت مشتری خود را در بین برندهای ایرانی معتبر کند.

برند ما در بین تعمیرکاران مجاز مشهد تعمیر است راه ارتباط با مشهد تعمیر شماره تماس 09154243007 – 09034243007 می باشد که مشتریان می‌توانند از طریق تماس یا واتس آپ سوالات خود را به صورت رایگان از ما بپرسند و یا در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنند تا کارشنان ما پاسخگوی آن‌ها باشند .

چرا نباید به آگهی های دیوار جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد اعتماد کرد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد سایت‌های تبلیغات آگهی صرفا شماره آگهی دهنده را در اختیار شما قرار می‌دهند و هیچگونه سابقه از داشتن جواز و تایید مکان در این سایت‌ها وجود ندارد و شما نمی‌دانید شخصی که به منزل شما مراجعه می‌کند آیا شخصی مطمئن و یا دارای جواز و مکان معتبر می‌باشد یا خیر

بسیاری از کلاهبرداری‌های انجام شده از طریق آگهی در دیوار رخ داده است.

نداشتن محل کار ثابت و جواز اتحادیه مهم است و باید به آن توجه کرد؟

چرا میگوییم داشتن مجوز ضروری است به علت اینکه اتحادیه اطلاعات و مشخصات شخص مزبور را داراست و در صورت ایجاد مشکل و اختلاف به آسانی قادر به رفع مشکل می‌باشد. اصولا لازمه‌ی کسب مجوز داشتن یک مکان ثابت و مشخص است. ارائه مدارک فنی در زمینه تخصص لازم، گذراندن دوره‌های فنی و حرفه‌ای و در نتیجه اخذ درجه تعمیرکاری و تبحر در زمینه موردنظر است.

 

به برند و معتبر بودن شرکت توجه کنید

سعی کنید با برندهای شناخته شده و معروف کار کنید به عنوان مثال دی‌جی کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها می‌باشد، شما میتوانید برند مشهد تعمیر را در اینترنت جستجو کرده و مکان ثابت و نام مالک اصلی برند را مشاهده کنید.

 

به کسب و کار و سابقه واقعی شرکت دقت کنید

به نام شرکت و سابقه خدماتی شرکت دقت کنید .

 

چرا و چطور به مشهد تعمیر اعتماد کنیم؟ مشهد تعمیر کجاست؟

مشهد تعمیر دارای 4 شعبه در سطح شهر مشهد با مجوز از اتحادیه مربوطه می باشد.

سناباد | سرافرازان بزودی افتتاح میشود | توس دو شعبه | طبرسی جنوبی | بلوار شریعتی | خدمات پارس

لوکیشن دفتر مرکزی در گوگل ثبت شده و شما میتوانید با تحقیق در مورد دامنه ما آدرس دفتر مرکزی و اطلاعات صاحب کسب و کار رو بدست آورید .

 

چرا باید بعد از پایان تعمیر به شماره 09154243007 اطلاع دهیم و رضایمندی خود را اعلام کنیم ؟

مشتری گرامی خواهشمندیم بعد از تعمیر دستگاه توسط تکنسین مربوطه رضایت‌مندی و هزینه دریافتی توسط تکنسین را به ما اعلام کنید تا گارانتی دستگاه شما بعد از تعمیر ثبت شود و ما را در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید .

 

چگونه می‌شود از مشهد تعمیر انتقاد یا پیشنهادی کرد؟آیا انتقاد کردن تاثیر دارد؟

مشتری گرامی خواهشمندیم جهت اراِئه خدمات پس از فروش بهتر در شهر مشهد و سایر شهرهای استان خراسان برای ارتباط با مشهد تعمیر از طریق شماره‌های | 09154243007 | 09034243007 | انتقادات و پیشنهادات خود را اعلام نمایید .

 

چطور می توانیم با مشهد تعمیر به عنوان تکنسین | نماینده خدمات دارای جواز کسب | کار اداری | همکاری در فروش | همکاری داشته باشیم ؟

مراجعه کننده محترم به سایت مشهد تعمیر شما میتوانید اطلاعات و روزمه خود را از طریق ( ارتباط با ما ) ثبت یا به شماره | 090154243007 | 09034243007 در واتس آپ ارسال کنید؛ مجموعه مشهد تعمیر جهت استخدام هیچگونه محدودیت سنی و جنسیت ندارد و کلیه افراد میتوانند با هر رده سنی و تحصیلات و توانایی در مشهد تعمیر آموزش ببینند و کسب درآمد داشته باشند.

 

تعمیر اقساطی ماشین لباسشویی در مشهد

مشتریان گرامی مشهد تعمیر ارتباط با واحد فنی مشهد تعمیر 09154243007 شما میتوانید در صورت داشتن چک صیادی هزینه تعمیر لباسشویی خود را به صورت اقساطی تسویه حساب نمایید و گارانتی دریافت کنید. در مشهد تعمیر قطعه به صورت نقد خریداری شده و با مشتری به صورت نقدی تسویه خواهد شد. مشتریان میتوانند بخشی از قیمت قطعه و اجرت را به صورت دو تا سه قسط پرداخت کند .

 

همکاری با مشهد تعمیر

مشتریان گرامی مشهد تعمیر شما میتوانید جهت پرداخت هزینه تعمیرات با مشهد تعمیر همکاری نمایید و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید. جهت همکاری و استخدام با شماره 09154243007 تماس بگیرید .

 

امتیاز دادن به مشهد تعمیر و اعلام رضایت از تعمیر یا انتقاد و پیشنهادات

مشتری گرامی شما میتوانید با سرچ زدن کلمه مشهد تعمیر به ما در اینترنت امتیاز دهید جهت دریافت ویدیو آموزشی امتیاز دادن و انتقاد از مشهد تعمیر به شماره 09154243007 یا شماره 09034243007 در واتس آپ پیام بدهید.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد در منزل

در چنین شرایطی افراد مجبور هستند هزینه‌های زیادی را بپردازند تا ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه برده

تا تعمیر کند اما متخصصان مشهد تعمیر این مشکل را حل نموده‌اند

و با ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل این نیاز مشترکین و مشتریان خود را به نحوی احسن برطرف نموده اند

. تعمیر لباسشویی مجیک توسط متخصصان مشهد تعمیر به این گونه است که ابتدا کاربران هنگام تماس با متخصصان مشکل خود را مطرح می‌کنند

در صورت جزئی بودن مشکل کاربران را راهنمایی خواهند شد تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل به طور کلی برطرف شود .

اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد تکنسین های مشهد تعمیر سریعاً خود را به محل مورد نظر رسانده

و بدون حمل کردن محصول از منزل سعی در تعمیرات ماشین لباسشویی مورد نظر خواهند کرد.

ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل توانسته بزرگترین مشکل و دغدغه افراد یعنی حمل و نقل را برطرف نماید.

 

[visual-link-preview encoded=”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”]

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک  در محل  مشهد با خیال آسوده

در سال های گذشته به دلیل کمبود متخصصان و افراد خبره در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی مردم و مشتریان مجبور بودند

برای حل مشکلات جزئی تعمیرات ماشین لباسشویی خود به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنند تا سؤال‌های خود را بپرسند و یا ماشین لباسشویی خود را برای تعمیر با سختی فراوان به تعمیرگاه منتقل نمایند که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی به وسیله حین حمل و نقل وجود داشت، همچنین باید ماشین لباسشویی مدت ها در تعمیرگاه می‌ماند تا وسیله‌های قبلی تعمیر شوند و نوبت به این دستگاه برسد .

حتی در برخی موارد فرد باید برای تعمیر ماشین لباسشویی چند روز انتظار می کشید تا تنها مراحل عیب یابی آن انجام شود. اما امروزه وجود نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیر یخچال فریزر در سراسر کشور باعث شده است افراد حین مواجه شدن با خرابی ماشین لباسشویی با اطمینان خاطر با نمایندگی‌های مربوطه تماس حاصل فرموده و از آنها کمک بخواهند تا مشکلشان را برطرف کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در محل مشهد با خیال آسوده

و دیگر نیازی نیست تا برای تعمیر ماشین لباسشویی آن را به تعمیرگاه برده و منتظر بمانند تا رفع ایرادهای جزئی تعمیرات ماشین لباسشویی انجام شود.

متخصصان کارآمد و متعهد نمایندگی‌های مشهد تعمیر بعد از تماس تلفنی یا ارتباط اینترنتی در صورت نیاز از پشت تلفن مشکل را حل می‌کنند

و یا در برخی مواقع به محل مورد نظر رفته و با حوصله به مشکل ماشین لباسشویی بدون خارج کردن ماشین لباسشویی از محل مورد نظر رسیدگی کرده

و در صورت لزوم قطعه‌ای که نیاز به عوض شدن و یا تعمیر کارخانه‌ای دارد از محل تعمیر خارج کرده

و بعد از اصلاح دوباره به محل بازگردانده می‌شود تا دوباره نصب شده و راه اندازی شود.

وجود این متخصصان و نمایندگی‌ها خیال افراد را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران این وسیله در خانه خود نباشند

و در صورت بروز مشکل به راحتی بتوانند آن را حل نمایند و هزینه زیادی را متقبل نخواهند شد

و همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل مشهد دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.

[visual-link-preview encoded=”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″]

نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

امروزه به دلیل گسترده بودن اینترنت و فضای مجازی و همچنین مسلط بودن افراد به اینترنت می‌توان

بسیاری از مشکلات و خرابی‌ها را به راحتی جستجو و حل نمود.

اما لباسشویی یک وسیله‌ بسیار پیچیده‌ای است که هر فرد غیر فنی نمی‌تواند به عیب‌ یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پرداخته

و یا به تعمیر اجزای داخلی و قطعات آن بپردازد اما راه حل ساده‌تری وجود دارد

که می‌توان به واسطه آن مشکلات معمولی و عادی تعمیرات ماشین لباسشویی را برطرف کرد.

با توجه به این که ماشین لباسشویی یک وسیله پیشرفته محسوب می شود، افرادی که فنی هستند

در این حیطه آموزش دیده‌اند و نحوه‌ی عملکرد این وسیله را کامل می‌دانند

در نتیجه می‌توانند عیب‌های این وسیله را در منزل و محل به راحتی شناسایی کنند،

چرا که هر یک از عیب‌های ماشین لباسشویی می تواند بر قسمتی از این وسیله تأثیر داشته باشد

و همین موضوع می تواند باعث شود تا فرد شناسایی بهتری از محل مشکل داشته باشد.

برای عیب یابی در حین تعمیر لباسشویی در منزل بهتر است نگاه ساده‌تری داشته باشید، مثلاً این که آیا برق به وسیله می‌رسد یا نه؟

سپس در صورت وجود برق به قسمت مداری آن می‌پردازیم که اگر برق به طور کامل به وسیله می‌رسد دلیل این مشکل از کجا خواهد بود؟

چرا ماشین لباسشویی کار نمی‌کند؟ در چنین حالتی احتمالا مشکل  پیچیده‌تر است و بهتر است به قطعات تأمین آب مراجعه شود و از تا خوردن شیلنگ آب.

حال اگر مشکل به این سادگی ها نبود باید به مرحله تمیز کاری و تعمیر ماشین لباسشویی پرداخت

که به دلیل رسوب حاصل از آب و مواد شوینده در قسمت تخلیه ماشین لباسشویی بعضاً باعث بوی بد لباس‌ها و ماشین لباسشویی می‌شود،

برای حل این مشکل از ترکیب آب و سرکه و جوش شیرین این مشکل را حل کرد

نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در منزل مشهد

به طوری که قبل این که بخواهیم لباسی را در ماشین لباسشویی بشوییم ماشین را روی دور شستشو کند گذاشته

تا مواد و رسوبات توسط محلول ساخته شده شما از بین روند.

اگر تعمیر ماشین لباسشویی با این روش‌ها به نتیجه نرسید نوبت به باز کردن اجزای ماشین لباسشویی خواهد رسید

که قبل این کار حتماً باید ماشین لباسشویی را از برق جدا کرده و جریان آب را نیز قطع کنید

در این صورت اگر اطلاعات کافی ندارید بهتر است با نمایندگی مربوطه تماس گرفته 09154243007 و

درخواست مراجعه حضوری برای تعمیر را داشته باشید،

متخصصان مشهد تعمیر در ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در منزل توانسته اند

تا از سایر نمایندگی ها پیشی بگیرند و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین و حرفه ای ترین خدمات را ارائه دهند.

اما اگر اطلاعات اندکی در این باره دارید و می خواهید خودتان نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل اقدام کنید توجه داشته باشید

که بعد از بازکردن دور لباسشویی به یک صفحه پر از کلید و زمان سنج خواهید رسید، اما یکی از قسمت‌هایی که باید تعمیر شود چفت درب لباسشویی است

که اگر نتوانستید با سیخ چوبی آن را تمیز کنید باید از بالا نسبت به باز کردن و سپس تعمیر ماشین لباسشویی و تمیز کردن آن بپردازید.

اما قسمت سوئیچ درجه حرارت لباسشویی بحثی کاملا تخصصی است و نیاز دارد که توسط یک فردی ماهر و متخصص تعمیر شود

پس بهتر است در چنین شرایطی حتما برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل با متخصصین مشهد تعمیر تماس حاصل فرمایید.

[visual-link-preview encoded=”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”]

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد بسیار زیادی وجود دارند

تا بتوانند به مشکلات کاربران در سراسر شهر بدون فوت وقت رسیدگی کنند.

اما در این بین قطعا مراکز تعمیر لباسشویی ای وجود دارد که توانسته از دیگر نمایندگی ها پیشی گرفته

و با بهترین خدمات رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید،

مشهد تعمیر به عنوان یکی از مراکز مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی در شهر مشهد شناخته شده است

که با دارا بودن متخصصان زبده و کاردان سعی در برطرف کردن ایرادات و عیوب انواع برندها را دارد .

و در این راستا خدماتی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی مجیک مشهد در منزل را به مشتریان خود جهت ایجاد رفاه حال آن ها ارائه می دهد.

تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک مشهد  در چه مواردی انجام می‌گیرد؟

معمولاً انجام تعمیرات ماشین لباسشویی می‌تواند در موارد مختلفی انجام گیرد و دلایل بسیاری وجود دارد که می تواند باعث خرابی ماشین لباسشویی شود.

اما در بیشتر موارد ایراداتی که به وجود خواهد آمد متداول بوده و برای اکثر کاربران رخ خواهد داد و ثابت می باشد،

متخصصان مجرب و کار بلد مشهد تعمیر می توانند به راحتی این مشکلات را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

در چنین مواقعی شما می‌توانید نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل نیز اقدام کنید

و یا با استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مشهد تعمیر لذت استفاده از یک مرکز معتبر را تجربه نمایید.

در بسیاری از موارد کاربران می دانند که علت خرابی ماشین لباسشویی چه چیزی است

اما در برخی موارد نیز تنها یک متخصص و کارشناس می تواند نسبت به تشخیص خرابی ماشین لباسشویی اقدام نماید،

در نتیجه دقت داشته باشید .

که در صورت بروز مشکلات متداول یا مشکلات و خرابی هایی که اطلاعی از آن ها ندارید بهتر است

سریعا با کارشناسان مشهد تعمیر تماس حاصل فرمایید تا بتوانید از خدمات آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید،

مشهد تعمیر خدمات بی نظیری مانند

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک مشهد  در منزل را نیز به مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتی مثال زدنی ارائه خواهد داد.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد و سرویس سالیانه

تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک  بسیار پر هزینه و سنگین است پس بهتر است

به جای پرداخت هزینه‌های کلان در زمان تعمیر به دنبال راه حلی مناسب تر باشیم تا بتوانیم از تمامی این مشکلات دوری نماییم،

یکی از راه ها و روش هایی که می توان برای صرفه جویی در هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کرد

این است که سالیانه و به صورت مرتب ماشین لباسشویی خود را سرویس کنیم،

برخی افراد بر این باور هستند که تا زمانی که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل نشده باشد نیازی به حضور متخصص و کارشناسان نخواهد بود

اما درست زمانی که ماشین لباسشویی آن ها خراب شده و به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا خواهند کرد

متوجه می شوند که این مشکل به راحتی با انجام سرویس های سالیانه قابل رفع بود.

هنگام انجام تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک به صورت سرویس های سالانه و مراقبت های دوره ای با حل مشکلات جزئی راهی به وجود خواهد آمد.

تا به مشکلات بزرگ تر و پر هزینه تری برخورد نکنیم و همین موضوع و نکته ساده می تواند باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شما شود.

[visual-link-preview encoded=”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″]

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد و سرویس سالیانه

از جمله مشکلاتی که در صورت عدم سرویس کردن و مراقبت سالیانه و دوره ای ماشین لباسشویی به موقع به وجود می‌آید

می توان به موارد زیر اشاره کرد که در چنین شرایطی قطعا شما نیاز به استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی مجیک در منزل

یا به طور کلی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک خواهید داشت.

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی
  • عدم کار کردن کلید start حتی در صورت اتصال برق
  • عدم آب گیری به موقع حین شستشوی لباس
  • عدم تخلیه آب در پایان شستشوی لباس‌ها
  • عدم باز شدن درب لباسشویی برای خارج کردن لباس‌ها

پس دقت داشته باشید که با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد بهتر است

سالیانه تاریخی ثابت را جهت سرویس دهی و تعمیر ماشین لباسشویی خود مشخص کنید تا ماشین لباسشویی سالم و با طول عمر بالا داشته باشید.

خدماتی که توسط افراد متخصص جهت سرویس لباسشویی برای شما کاربران گرامی ارائه می‌شود می تواند شامل موارد زیر باشد

که دقت داشته باشید این موارد در کنار تمامی سرویس دهی های تخصصی

و تعمیرات ماشین لباسشویی تخصصی مجیک توسط کادر تکنسین های مشهد تعمیر انجام خواهد شد.

  1. تعویض شیر الکتریکی ماشین لباسشویی وستل
  2. تعویض تایمر و تعمیر ماشین لباسشویی وستل
  3. تعویض لاستیک موجود در دور درب ماشین لباسشویی وستل
  4. تعویض میکرو سوئیچ درب ماشین لباسشویی وستل
  5. سرویس و تعمیر فیلتر ماشین لباسشویی وستل
  6. تعویض کمک های ماشین لباسشویی وستل
  7. تعویض دیگ و تعویض بلبرینگ  تعمیر لباسشویی وستل

این موارد تنها زمانی انجام خواهند شد که در حین انجام عمل سرویس دهی یکی ازین قطعه‌ها دچار کهنگی شده یا آسیبی دیده باشد

که اگر آن را تعویض نکنند بعدها دچار معضلات بزرگ  و پر هزینه ‌تری شد.

تعویض فیلتر ساید ال جی در مشهد

خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

از زمان‌های گذشته شستن لباس‌ها وظیفه‌ای بسیار دشوار و سخت بود

که مادران ما این وظیفه را به عهده داشتند

اما با پیشرفت تکنولوژی و اختراع ماشین لباسشویی این وظیفه‌ی سخت از دوش مادران تا حدودی برداشته شد.

کاربران با خرید ماشین لباسشویی خدماتی از قبیل

خدمات نصب ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی  مجیک مشهد را در طول زمانی مشخص دریافت می‌کنند

که از آن ها به عنوان خدمات پس از فروش یاد می‌شود.

خدمات پس از فروش به این صورت است که کاربرانی که ماشین لباسشویی را از نمایندگی و یا فروشگاه های مجاز خریداری می‌کنند

فروشنده وظیفه دارد که بر اساس گارانتی ماشین لباسشویی خدماتی را به کاربر ارائه دهد تا کاربر با اطمینان خاطر این وسیله را خریداری کند .

و در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تماس گرفته تا به تعمیرات ماشین لباسشویی و یا نصب آن بپردازند.

مشهد تعمیر یکی از نمایندگی های مجازی است که تمامی خدمات پس از فروش، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

خدمات نصب به این گونه است که بلافاصله بعد از خرید ماشین لباسشویی، متخصصان و تکنسین های نصب و تعمیر ماشین لباسشویی به محل مورد نظر رفته

و ماشین لباسشویی تازه خریداری شده را در محل مورد نظر نصب خواهند کرد و از صحت و سالم بودن محصول اطمینان حاصل کرده

و ماشین لباسشویی سالم را به دست کاربر می سپارند.

اگر در حین نصب ماشین لباسشویی توسط متخصصان و تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی دچار مشکل و یا ایراد شود

ماشین لباسشویی سریعا تعویض خواهد شد و محصول جدید و سالمی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

بعد از انجام این کار، کارت گارانتی محصول را امضا نموده و مهر می‌کنند

و تا زمان پایان مهلت کارت گارانتی هرگونه مشکل فنی ایجاد شده

در ماشین لباسشویی توسط متخصصان تعمیر لباسشویی بدون دریافت هزینه تعمیر می‌شود.

کلیه خدماتی که به منظور نصب و تعمیرات ماشین لباسشویی انجام می‌گیرد

تا کاربران و مصرف کنندگان ماشین لباسشویی از خرید خود راضی باشند

و به مشکل برخورد نکنند شامل موارد زیر خواهد بود که تا زمان پایان مهلت کارت گارانتی به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

  • راه اندازی و نصب ماشین لباسشویی در محل مورد نظر کاربران
  • سرویس ماشین لباسشویی در محل
  • تعمیر قطعات خراب شده و یا از کار افتاده ماشین لباسشویی
  • عیب یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی

وسایل مورد نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

همان طور که واضح و بدیهی است تعمیر ماشین لباسشویی برای افراد غیر فنی و غیر متخصص قطعا بسیار پیچیده و سخت خواهد بود

اما ممکن است برخی مشکلات جزئی باشند و خود شما یا صاحب خانه بتواند از پس این کار بر بیاید

و دیگر نیازی نباشد تا با یک متخصص تماس بگیرید تا تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل شما را بر عهده بگیرد،

شما برای این کار نیاز به ابزار و وسایلی جهت تعمیر ماشین لباسشویی دارید که می توانید این ابزار را از فروشگاه های معتبری تهیه کنید.

برخی از ابزار ها و وسیالی که معمولا برای تعمیرات ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت

و توسط متخصص و تکنسین های تعمیر لباسشویی نیز تایید شده می باشد

به شرح موارد زیر خواهد بود که قطعا هر کدام از آن ها در جا و مکان درستی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  • آچار بوکس
  • درل شارژی
  • هویه
  • قلع‌کش
  • انبر قفلی
  • آچار فرانسه
  • انواع پیچ گوشتی
  • آچار یک سر تخت
  • آچار یک سر رینگ
  • دم باریک
  • انبردست
  • آچار مخصوص فنر باز کن
  • انواع آلن

مراحل باز کردن لباسشویی جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

هنگام تعمیر ماشین لباسشویی ابتدا باید قسمت‌های خارجی ماشین لباسشویی را بررسی کرد

تا اگر مشکل به وجود آمده خارجی بود در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام داد.

در غیر این صورت باید به بررسی قسمت‌های داخلی لباسشویی پرداخت

و در صورت نیاز نسبت به تعمیر لباسشویی و قطعات داخلی آن اقدام کرد

که این موضوع بسیار پیچیده خواهد بود، زیرا باز کردن ماشین لباسشویی شامل مجموعه ای از بایدها و نباید ها است.

مورد اولی که هنگام باز کردن و تعمیر ماشین لباسشویی وجود دارد این است

که لباسشویی در ابتدا باید از برق جدا شود تا خطر روشن شدن ناگهانی و برق گرفتگی شما را تهدید نکند

و احتمال بروز این خطرات به صفر برسد.

نکته ی دومی که عین بازکردن و تعمیرات ماشین لباسشویی وجود دارد این است

که باید شیلنگ متصل به شیر آب را نیز جدا کنید

تا از ورود ناگهانی آب به داخل ماشین لباسشویی عین انجام تعمیر ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل آید.

اکنون پس از بررسی این دو مورد حیاتی قبل از تعمیرات ماشین لباسشویی می توان به تجزیه و تحلیل و در نتیجه تعمیرات قطعات ماشین لباسشویی پرداخت.

مراحل باز کردن لباسشویی جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

  1. برای باز کردن درب بالای لباسشویی با استفاده از آچار پیچ‌های روی آن را باز کرده
  2. و درب را به صورت کشویی به سمت خود با نیروی یکنواختی از دو طرف بکشید تا درب آزاد شود،
  3. فقط حین کشیدن و آزاد کردن درب بالایی مراقب خارهای روی بدنه باشید تا آسیب نبیند.
  4.  با برداشته شدن درب بالایی اجزائی همچون تایمر، خازن پارازیت گیر، شیر برقی تکی
  5. و قطعات مربوط به آب گرم و سرد، جا پوری و وزنه سیمانی با روکش پلاستیکی دیده می‌شود
  6. که در این مرحله می تواند مورد تعمیر واقع شود.
  7. جهت تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی، ابتدا درب را با کمی فشار به طرف خود می‌کشیم
  8. تا در از لاستیک دور خود جدا شود حال برای جدا کردن لاستیک از بدنه، فنر بیرونی دور درب را با پیچ گوشتی دو سو به طرف خود می‌کشیم
  9. تا فنر آزاد شود در این صورت فنر را به آرامی برداشته و لاستیک را جدا می‌کنیم و
  10. در داخل دیگ قرار می‌دهیم تا بتوانیم میکرو سوئیچ را باز کنیم.
  11. میکرو سوئیچ با یک سیم به بدنه متصل شده است پس معلق خواهند ماند و باید دقت کنید تا با یک دست آن را از پشت بدنه بیرون آورده
  12. و نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی و میکرو سوئیچ درب آن اقدام نمایید،
  13. گاها برای تعمیر حتما باید میکرو سوئیچ فابریک جایگزین شود.
  14. در حین تعمیر ماشین لباسشویی جهت باز کردن درب پشت ماشین لباسشویی پیچ های پشتی را با چهارسو باز کرده
  15. و از قسمت پایینی درب فشاری یکسان وارد کنید و درب را به سمت جلو کشیده
  16. و سپس به پایین فشار دهید تا قسمت بالایی نیز از قاب جدا شود.
  17.  باز کردن درب پشتی ماشین لباسشویی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیر قطعاتی مانند تسمه و خارج کردن دیگ استفاده می‌شود.

تعمیر یخچال و ساید مجیک در مشهد

مشکلات متداول در تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

معمولا مشکلاتی که باعث خرابی ماشین لباسشویی خواهد شد در موارد مختلفی یکسان و متداول خواهد بود،

همین موضوع می تواند باعث شود تا اکثر تعمیرکاران و متخصصین فنی مجموعه مشهد تعمیر با اکثر مشکلات تعمیرات ماشین لباسشویی آشنا بوده

و به راحتی بتوانند نسبت به رفع خرابی ها، تعویض قطعات و تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نمایند،

از جمله مشکلاتی که تعمیرکاران ماشین لباسشویی در حین تعمیر لباسشویی با آن مواجه هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرو صداهای ناهنجاری که حین چرخیدن ماشین لباسشویی از آن تولید می‌شود.
  • نشت آب در حین تخلیه و یا در حین آب گیری ماشین لباسشویی.
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی که قطعا نیاز به بررسی و تعمیر لباسشویی اساسی دارد.
  • دکمه تایمر ماشین لباسشویی کار نمی‌کند.
  • پمپ آب به درستی کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی وجود خواهد داشت.
  • لرزش شدید و غیر عادی ماشین لباسشویی در حین کارکردن.
  • واشر آب لباسشویی خراب شده و آب به داخل ماشین نمی‌رسد و باعث می‌شود عملکرد شستشو ناقص باشد.
  • ماشین لباسشویی بوی سوختگی می‌دهد.
  • درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود.
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی.
  • ماشین لباسشویی آبگیری شده اما بدون وقفه آب جمع شده تخلیه خواهد شد و مراحل شستشو تکمیل نمی گردد.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک  در شرایطی که لباسشویی روشن نمی‌شود

از جمله اساسی‌ترین مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند روشن نشدن ماشین لباسشویی است،

زمانی که شما لباس را در داخل دیگ ماشین لباسشویی قرار می‌دهید

و پودر یا مایع شستشو را به مخزن اضافه کرده و دکمه استارت را می‌زنید

متوجه خواهید شد که ماشین لباسشویی شما کار نمی‌کند،

اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این است که باید سیم برق را بررسی کنید که آیا به پریز متصل است یا خیر؟

اگر متصل بود در این صورت برق خانه را بررسی خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید

قطع نشده باشد، اگر این گونه نبود و مشکلی از بابت برق ساختمان وجود نداشته باشد

به این معنی است که مشکل از سیم پیچی داخلی ماشین لباسشویی بوده

و شما مجبور به تعمیرات ماشین لباسشویی و مراجعه به یک تکنسین فنی خواهید بود

تا بتواند تعمیر ماشین لباسشویی در منزل را انجام دهد.

در ماشین های لباسشویی که درب آن ها از جلو باز می‌شود سویچ درب باید بسته و قفل شود تا ماشین لباسشویی روشن شود و شروع به کار کند.

گاها سوئیچ برخی از لباسشویی‌ها بخشی از روند سیستم تایمر است

و با زدن دکمه تایمر فعال می‌شود که در چنین شرایطی باید درجه تایمر را بررسی کرد تا مطمئن شد که سوییچ برای فعال کردن سوئیچ به درستی عمل می‌کند

چرا که استفاده مداوم باعث هرز شدن درجه روی شیفت می‌شود و در این صورت باید درجه تایمر را تعویض کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک  در شرایطی که لباسشویی روشن نمی‌شود

از دلایل دیگر می توان به آسیب برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اشاره کرد،

در چنین شرایطی خازن‌ها و فیوزهای حساس روی در صورت نوسانات برقی دچار اتصال کوتاه شده و ماشین لباسشویی کار نمی‌کند.

همچنین در صورتی که آب به داخل ماشین نفوذ کند سیم پیچی ها اتصال کرده و برد می‌سوزد

یا دچار اتصال می‌شود و قطعا نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی حس خواهد شد.

برای تعمیر برد الکترونیکی باید کنترل پنل را خارج کرده و پوشش روی آن را بردارید

و سپس نگاهی در قسمت منبع تغذیه می‌اندازیم، خازن‌های الکترولیتی باید کاملاً صاف و بدون تاخوردگی باشند

در غیر این صورت احتمال خارج شدن از برد و یا شکسته‌ شدن آن ها وجود دارد.

اگر الکترولیت‌ها از برد خارج شده باشند باعث خرابی و آسیب می‌شوند حال باید خازن‌های معیوب را تعویض کنید.

پیشنهاد می شود در چنین شرایطی از خدمات تعمیر برد ماشین لباسشویی مجیک مشهد در منزل مشهد تعمیر استفاده کنید.

دلایل این که لباسشویی مجیک لباس ها را تمیز نمی‌شوید چیست؟

یکی از مشکلاتی باعث خواهد شد تا کاربران به متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی مراجعه ‌کنند

این است که کاربران بعد از اتمام عمل شستشوی لباس وقتی لباس را از ماشین خارج می‌کنند

با لباسی مواجه می‌شوند که چرک گیری کامل نشده است

و لباس شما در چنین شرایطی زیر آواری از مو، چرک و کثیفی ها گم شده است و هیچ آثاری از تمیزی در لباس شما دیده نمی‌شود،

در این صورت باید برای تعمیرات ماشین لباسشویی اقدامی اساسی انجام دهید،

بهترین تصمیم این است که از خدمات تعمیر لباسشویی در منزل استفاده کنید تا یک متخصص موضوع را بررسی کند.

اما چه دلایلی می تواند باعث ایجاد مشکلی این چنینی شده و مانع از تمیز شدن لباس ها پس از شستشو گردد؟

کاربران و مصرف کنندگان بر این باورند

که اضافه کردن پودر ماشین لباسشویی به مقدار زیاد راهی برای جهت تمیز شستن لباس‌ها توسط ماشین لباسشویی است

که این یک باور کاملا غلط است که در مواردی این ایده به عنوان راه جایگزینی برای تعمیرات ماشین لباسشویی در نظر گرفته می شود.

در حالی که این امر باعث از بین رفتن الیاف پارچه‌ها و البسه می‌شود

و همچنین استفاده‌ی بیش از حد پودر ماشین لباسشویی باعث می‌شود

تا این پودر داخل ماشین لباسشویی شده و به دلیل زیادی بیش از حد در آب شستشو حل نشود و همراه چرک‌ها و سایر کثیفی‌ها بر تن لباس‌ها بنشیند.

از جمله موارد دیگری که باعث تمیز نشستن لباس‌ها توسط ماشین لباسشویی می‌باشد

خراب شدن المنت‌های ماشین لباسشویی است چرا که میزان حرارت آب بر روی حل کردن پودر ماشین لباسشویی تأثیر دارد.

دلایل این که لباسشویی مجیک لباس ها را تمیز نمی‌شوید چیست؟ 2

میزان پمپاژ آب به داخل مخزن آب لباسشویی نیز به نوبه‌ی خود بسیار حائز اهمیت است.

یکی دیگر از دلایل تمیز نشستن لباس ها توسط ماشین لباسشویی خوب نچرخاندن دیگ اصلی است

که به دلیل خراب شدن و یا ضعیف شدن خازن موتور ماشین لباسشویی می‌باشد

که در چنین شرایطی کاربران باید به تعمیر ماشین لباسشویی بپردازند.

یکی دیگر از مواردی که باعث تمیز شسته نشدن لباس‌های داخل ماشین لباسشویی می شود

جرم‌های حاصل از الیاف لباس‌ها و یا کرک و پشم لباس‌هایی که دارای مو و یا پرز سگ و یا گربه است می باشد.

جرم حاصل از پودر ماشین لباسشویی که در زیر لاستیک ماشین لباسشویی و یا دیگ ماشین لباسشویی باقی می‌ماند

نیز یکی از دلایل مهم این موضوع است که مصرف کنندگان برای جلوگیری از این امر

باید هر 3 یا 6 ماه یک بار با استفاده از جرم گیرهایی با کیفیت خوب به تمیز کردن این جرم‌ها بپردازند

تا در آینده مجبور نباشند پول کلانی را جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود بپردازند.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود لباس‌های داخل ماشین لباسشویی تمیز شسته نشود

درست عمل نکردن مرحله‌ی تخلیه آب است

که در اثر تمیز نکردن فیلتر ماشین لباسشویی رخ خواهد داد.

در بعضی ماشین‌های لباسشویی که درب آن ها از بالا باز می شود

عمل چرخش البسه پیچیده‌تر صورت می‌گیرد،

اگر این عمل به کندی صورت گیرد باعث تمیز شسته نشدن لباس‌های داخل ماشین لباسشویی می‌شود.

در ماشین‌هایی لباسشویی که دارای یک ورودی هستند باید از آب سرد برای شستشو استفاده کرد

اگر غیر از این حالت باشد در ماشین لباسشویی تأثیر منفی گذاشته

و نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی را افزایش خواهد داد.

نصب و تعمیر تلویزیون مجیک در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی در زمانیکه ماشین لباسشویی نمی چرخد!

ماشین لباسشویی ما نمی‌چرخد! این سوال از جمله سوالاتی است

که متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی امروزه بسیار با آن مواجه هستند.

چرخش ماشین لباسشویی از جمله موارد مهمی است

که باعث شستشوی لباس با آب و پودر ماشین لباسشویی می‌شود و هم باعث آبگیری درست لباس ها خواهد شد،

اگر این عمل صورت نگیرد شما مجبور خواهید بود تا برای تعمیرات ماشین لباسشویی با متخصصان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

موارد زیادی وجود دارد تا بتوانیم در جهت تعمیر ماشین لباسشویی که نمی‌چرخد از آن استفاده کنیم و مشکل ماشین لباسشویی را حل کنیم،

از جمله نکاتی که باید به آن بپردازید تا مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی را حل کنید موارد زیر است.

  1. سیستم قفل درب ماشین لباسشویی، اگر این سیستم به درستی کار نکند دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  2. کوپلینگ موتور، موتور را به سیستم انتقال نیروی ماشین لباسشویی وصل می‌کند.
  3. حال اگر ما قصد شستشوی البسه‌ی سنگین همچون پتو و یا حوله و یا روتختی و غیره را داریم باید به تعادل وزنی ماشین لباسشویی نیز فکر کرده
  4. و از شستشوی لباس‌های سنگین با هم بپرهیزیم چرا که کوپلینگ مانع از پرخش دیگ می‌شود
  5. تا به موتور و سیستم انتقال نیرو آسیبی وارد نشود.
  6. تسمه متحرک از جمله دلایل مهم در امر چرخش دیگ ماشین لباسشویی است
  7. که در صورت شل شدن و یا خراب بودن تسمه، ماشین لباسشویی قادر به چرخش نخواهد بود.
  8. چرخ تسمه محرک نیز از دلایل مهمی است که در حین تعمیر ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار می‌گیرد،
  9. چرخ تسمه به طبلک شستشو وصل است و اگر چرخ تسمه محرک ساییده شده باشد و یا معیوب باشد
  10. باعث لیز خوردن تسمه شده و از چرخش ماشین لباسشویی جلوگیری خواهد کرد و
  11. در نتیجه نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی حس خواهد شد.

راه حل‌های آسان برای رفع صدای زیاد ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد سعی در رفع آن در ماشین لباسشویی خود دارند

این است که از صدای بد، زیاد و ناهنجار آن خلاص شوند،

معمولا این مشکل از واشر ماشین لباسشویی است که باعث ایجاد فشار، چرخش و

صدای بلند هنگام چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و تکان‌های شدید می‌شود،

اگر این مشکل ماشین لباسشویی به زودی تعمیر نشود به واشر ماشین لباسشویی آسیب می‌رساند

و این آسیب باعث نیاز اساسی به تعمیر ماشین لباسشویی و پرداخت هزینه‌های زیادی خواهد شد.

یاتاقان های ماشین لباسشویی که در زیر دیگ قرار گرفته است اگر کهنه و فرسوده شده باشد نیاز به تعمیر دارد.

حال اگر ماشین لباسشویی نوعی صدای سوزاننده داشته باشد نیاز است تا بلبرینگ‌های دیگ را روانکاری کنیم

و یا آن ها را تعویض کنیم چرا که بلبرینگ‌ها باعث می‌شود دیگ ماشین لباسشویی به صورت آزادانه بچرخد

تعمیر  مایکروفر مجیک در مشهد

راه حل‌های آسان برای رفع صدای زیاد ماشین لباسشویی مجیک مشهد 2

و استفاده‌ی مداوم از ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا مواد شوینده نامرغوب در این بلبرینگ‌ها رسوب کنند

و در نتیجه باعث شکستگی آن شوند،

همچنین قرار دادن بار سنگین در دیگ ماشین لباسشویی باعث خرابی این بلبرینگ ها شده

و در حین چرخیدن ماشین لباسشویی صدایی ناله مانند می‌شنوید که این صدا یعنی به باید تعمیر لباسشویی بپردازید.

ممکن است صدای بلندی در حین چرخیدن ماشین لباسشویی به گوش برسد

که به دلیل ضعیف شدن کمک فنرهای موجود در جلوی قاب ماشین لباسشویی است

که به منظور جلوگیری از حرکت بیش از اندازه ماشین لباسشویی حین چرخش استفاده می شود،

در چنین شرایطی باید نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی در اسرع وقت اقدام کنید

تا باعث ایجاد مشکلاتی برای قسمت های دیگر نشود.

ممکن است دستگاه ماشین لباسشویی شما تراز نباشد

که در چنین حالتی باید با رگلاژ کردن ماشین لباسشویی را تراز کنیم.

یکی دیگر از دلایل صدای ناهنجار که باعث نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی خواهد شد این است

که ممکن است تسمه دستگاه شما پوسیده شده باشد و باید هرچه سریعتر آن را تعویض کنید و نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

نکته ی دیگری که باعث بروز این مشکل و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد شد این است که ممکن است اشیائی در جیب لباس شما مانده باشد

که در حین شستشو به داخل لباسشویی افتاده و از مخزن لباسشویی و یا درپوش پلاستیکی عبور کرده و به زیر دیگ رسیده باشد،

در هنگام خشک کردن لباس صدای وحشتناکی ایجاد می‌کند که در این هنگام باید ماشین لباسشویی را خاموش کرده

و با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید تا روند درست تعمیرات ماشین لباسشویی شما را انجام دهند.

ماشین لباسشویی مجیک لرزش بسیار زیادی دارد

لرزش ماشین لباسشویی از جمله مواردی است

که تاثیری در عملکرد سیستم ماشین لباسشویی ندارد

اما به دلیل صدای آزار دهنده برای خانواده، کاربران به فکر تعمیر ماشین لباسشویی می افتند.

حال اگر این مشکل در طولانی مدت برطرف نشود باعث آسیب جدی به قطعات خواهد شد.

لرزش ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل تراز نبودن پایه‌های ماشین لباسشویی رخ دهد

که در چنین شرایطی نیازی به تعمیرات ماشین لباسشویی نخواهد بود تنها کافی است

که ماشین لباسشویی خود را که دارای چهار پایه قابل تنظیم

و بعضاً دو پایه قابل تنظیم در جلو و دو پایه ثابت در عقب است تا تراز نمایید،

پس فراموش نکنید در صورت لرزش شدید قبل از اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی،

پایه های ماشین لباسشویی خود را تنظیم کنید تا در ارتفاع درستی قرار گیرند و به نوعی تراز باشند.

دلیل دیگر تکان‌های شدید ماشین لباسشویی فنرهای نگهدارنده آن است

که وظیفه نگهداری مخزن و جدا نگه داشتن آن از محفظه ماشین لباسشویی را بر عهده دارند،

البته وظیفه اصلی آن حذف لرزش مخزن هنگام چرخش است

که در مواردی به دلیل خرابی این قطعه نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از مشکلات اساسی لباسشویی‌های قدیمی و یا لباسشویی‌هایی که مدت زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد

این است که ماشین لباسشویی در حین شستشو لرزش زیادی دارد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

ماشین لباسشویی مجیک لرزش بسیار زیادی دارد

که این باعث اذیت شدن مشتریان می‌شود و آنها را به فکر وا می‌دارد

تا در صدد رفع این مشکل از متخصصان برای تعمیر لباسشویی کمک بگیرند و به حل این موضوع بپردازند.

حال ما می‌خواهیم تا دلیل اصلی این موضوع را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

در نگاه اول دلیل اصلی این صدا می‌تواند از خرابی‌های بلبرینگ دیگ لباسشویی و یا موتور باشد

که برای رفع این مشکل کافی است تا تعمیر کار متخصص تسمه ماشین لباسشویی را از روی موتور جدا کرده

و بررسی خواهد کرد و در صورت وجود ایراد در بلبرینگ ها نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی و بلبرینگ اقدام خواهد کرد،

در برخی موارد نیز برای تعویض بلبرینگ‌های دیگ باید دیگ لباسشویی به طور کامل جدا شود تا باز شده و سپس مجددا مونتاژ شود.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی مجیک  در محل مشهد

در ابتدا قبل از پرداختن به تعمیر موتور ماشین لباسشویی بهتر است بدانید قلب تپنده‌ی ماشین لباسشویی موتور آن می‌باشد

و در نتیجه بهتر است انواع موتورهای به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی را بهتر بشناسید، ماشین لباسشویی دارای 3 نوع موتور متفاوت است.

  1. موتور ساده DC
  2. موتورهای القایی آسنکرون که امکان چرخش تند و کند را به ماشین لباسشویی می‌دهند.
  3. موتورهایی که بدون تسمه، زغال و پولی کار می‌کنند، کمپانی مجیک از تولید کنندگان پیشتاز این نوع موتور می‌باشد.

در واقع وظیفه ی موتور ماشین لباسشویی دریافت فرمان از کاربر توسط دکمه‌های ماشین لباسشویی و اجرا کردن آن توسط ماشین لباسشویی است.

برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی باید یک متخصص تعمیر ماشین لباسشویی وجود داشته باشد

تا با استفاده از آگاهی‌هایی که در زمینه فعالیت و عملکردهای قطعات ماشین لباسشویی و موتور آن دارد

بتواند ایراد موتور ماشین لباسشویی را پیدا کرده و در صدد تعمیر و یا تعویض موتور ماشین لباسشویی باشد.

ناگفته نماند امروزه با استفاده از وسایل‌ها و ابزارهای پیشرفته در نمایندگی‌های مشهد تعمیر

خیلی خیلی راحت‌تر می‌توان به رفع ایرادها و تعمیر ماشین لباسشویی دست پیدا کرد.

حال اگر قصد دارید در خانه به تعمیرات ماشین لباسشویی بپردازید و متوجه شدید که مشکل شما در موتور ماشین لباسشویی است،

باید به شناختن صدای موتوری بپردازید که خراب شده،

در نتیجه باید بدانید که اولین صدایی که بعد از خرابی موتور ماشین لباسشویی به گوش می‌رسد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیر موتور ماشین لباسشویی مجیک  در محل مشهد

نوعی صدای وز وز است و این به این معنی است که قطعا به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز است

و موتور به خوبی کار نمی‌کند، در مواردی نوعی بوی سوختگی به مشام شما خواهد رسید

و این به این دلیل است که موتور محرک ماشین لباسشویی نمی‌تواند آزادانه بچرخد

پس باید از یک متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی بخواهید که به آن رسیدگی کند.

اگر احساس کردید موتور شما خراب شده است

جهت اطمینان پمپ و تسمه محرک را از موتور ماشین لباسشویی جدا کرده و دوباره موتور را به صورت جداگانه روشن کنید

اگر موتور روشن شد که مشکل از پمپ و تسمه محرک ماشین لباسشویی است

در این صورت ابتدا پمپ و سپس تسمه محرک را وصل کنید

و جدا جدا موتور را روشن کنید تا به این نتیجه برسید که اشکال از کدام قطعه بوده

و به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز است و در صورت یافتن مشکل آن قطعه را تعویض کنید تا ماشین لباسشویی به درستی کار کند.

اما اگر موتور بعد از جدا شدن تسمه محرک و پمپ به صورت جداگانه کار نکرد

در این صورت مشکل از موتور ماشین لباسشویی بوده و

باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی موتور به طور کلی بررسی و سپس تعمیر شود،

در چنین شرایطی می توانید از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در منزل گروه فنی مشهد تعمیر استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیر قطعات ماشین لباسشویی در کمتر از 24 ساعت در منزل شما

صداهای ناهنجار، صدای وزوز، آبریزی از لوله‌ها و اتصالات،

آبگیری نکردن ماشین و غیره از مشکلاتی است که مادران را به فکر وا می‌دارد که آیا ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است؟

خراب شده است؟ نیاز به تعمیر دارد؟ نیاز به تعویض دارد؟

آیا باید به متخصص تعمیر ماشین لباسشویی مراجعه شود؟

بسیاری از افراد با چنین سوالات و مشکلات در زندگی روزمره خود روبرو خواهند شد که پاسخ آن ها قطعا مشخص خواهد بود.

این افراد باید برای تعمیر ماشین لباسشویی به یک متخصص مراجعه کنند

یا از خدماتی مانند تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل برای رفع مشکلات و تعمیر ماشین لباسشویی استفاده نمایند،

در برخی از موارد افراد تصور می کنند که برای تعمیر لباسشویی نیاز به زمان زیادی خواهد بود

.
همه به دنبال راه حلی هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی پس از تعمیرات ماشین لباسشویی وسیله خود را در اختیار بگیرند و از آن استفاده کنند،

اما مشهد تعمیر با استفاده از متخصصین و فنی کاران حرفه ای خود که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی فعالیت دارند

در کمتر از چند ساعت با حضور در منزل شما می توانند نسبت به رفع خرابی و یا تعویض قطعات انواع ماشین های لباسشویی اقدام نمایند

و در نتیجه شما شاهد این موضوع خواهید بود که پروسه تعمیر ماشین لباسشویی در کمتر از4 2 ساعت انجام شده است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

خرابی ماشین لباسشویی باعث می‌شود عملکرد درست آن با مشکل مواجه شود و قطعا به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز خواهد بود

و این امر باعث می‌شود تا خدمات شستشو و نظافت لباس‌ها به تأخیر بیافتد

و یا با اختلال مواجه شود، همچنین این امر باعث می‌شود نظم و تمیزی خانه نیز به خطر بیافتد

در نتیجه مادر خانه به فکر این می افتد تا برای تعمیرات ماشین لباسشویی با افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرد،

تمامی این خدمات و تعمیرات ماشین لباسشویی مستلزم هزینه است.

هزینه های تعویض، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی در مارک‌های مختلف، متفاوت است

چرا که قطعه و اجزای هر یک از آن‌ها با توجه به مارک مورد نظر متفاوت است.

بهتر است تا کمی با هزینه های نصب و خدمات آشنا شوید

تا برای تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعات و سرویس ماشین لباسشویی با هزینه ها آشنایی داشته باشید،

اصولا رنج قیمت ارائه خدمات بدین صورت است.

انواع هزینه جهت خدمات لباسشویی عبارتنداز :

  • نصب ماشین لباسشویی
  • سرویس ماشین لباسشویی
  • تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی
  • تعمیر تایمر دیجیتالی
  • تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی
  • تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
  • تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی
  • تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی
  • تعویض میکرو سوئیچ ماشین لباسشویی
  • تعویض سه نظام، کاسه نمد و بلبرینگ
  • تعویض خرطومی لباسشویی
  • تعویض برد ماشین لباسشویی
  • تعویض موتور ماشین لباسشویی
  • تعمیر صفحه دیجیتالی لباسشویی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی یا خرید مجدد آن!

در بسیاری از موارد اگر مشکلات ماشین لباسشویی جزئی باشد در این صورت تعمیر ماشین لباسشویی بسیار مقرون به صرفه بوده و بهتر است

به تعمیر لباسشویی بپردازیم البته با سرویس سالیانه ماشین لباسشویی از آسیب‌های احتمالی جلوگیری به عمل خواهد آمد

و در نتیجه نیازی به صرف های هزینه های زیادی برای تعمیرات ماشین لباسشویی نخواهد بود

و همین موضوع سرویس کردن و بررسی سالیانه باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی می‌شود.

اما گاها مشکل ماشین لباسشویی به گونه‌ای است که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چیزی برابر هزینه ماشین لباسشویی جدید است

که در این صورت خرید ماشین لباسشویی مقرون به صرفه‌تر است

و بهتر تنها در شرایطی حیاتی نسبت به خرید یک ماشین لباسشویی جدید در مقایسه با تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نمایید،

دقت داشته باشید در استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در حین تعمیرات ماشین لباسشویی

می تواند باعث افزایش طول عمر و بالا بردن راندمان کاری ماشین لباسشویی شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

چند توصیه در مورد تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد

همواره در زمان کار با هر وسیله ای نکاتی وجود دارد

که می تواند برای راحتی کار با وسیله کمک شایانی داشته باشد، این موضوعات در مورد ماشین لباسشویی نیز وجود خواهد داشت

و برخی توصیه ها در مورد تعمیر ماشین لباسشویی می تواند موجب شود تا نتیجه ای قابل قبول را دریافت کنید.

  1. در حین تعمیر ماشین لباسشویی مجیک  آن را از برق خارج کنید
  2. از وسایل و ابزار مناسب در حین کار استفاده کنید
  3. در صورتی که اطلاعات فنی مورد نیاز برای تعمیرات ماشین لباسشویی را ندارید از متخصصان مربوطه کمک بخواهید.
  4. در حین تعمیر ماشین لباسشویی مجیک از قطعات اصلی و متناسب با خود دستگاه استفاده کنید.
  5. سعی کنید ابتدا در مورد تعمیرات ماشین لباسشویی اطلاعات لازم را از طریق متخصصان کسب نمایید.
  6. حتما در صورت استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل از تکنسین ها و مراکز معتبر استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

10 روش عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک مشهد

برای عیب یابی هر وسیله ای معمولا راهکار های مختلفی وجود دارد که می تواند باعث شود تا عیب یابی سریع تر و دقیق تری را داشته باشید،

برای عیب یابی و سپس تعمیر ماشین لباسشویی شما می توانید از روش ها و نکات زیر استفاده کنید،

استفاده از نکات و روش های زیر می تواند باعث شود تا عیب یابی به خوبی انجام شده و ایراد به وجود آمده در ماشین لباسشویی مشخص گردد

تا بتوان با تعمیر ماشین لباسشویی آن را بر طرف کرد.

البته متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی که از نمایندگی‌های مجاز و معتبر مشهد تعمیر به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند

سعی در حل این موارد داشته و سریعا نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی در محل اقدام خواهند کرد.

  1. لباس‌ها خوب چرک گیری نمی‌شود، این مورد یکی از نکاتی است که می تواند نشان دهنده وجود ایراد در سیستم شوینده باشد.
  2. ماشین لباسشویی به صورت کلی روشن نخواهد شد در این مورد اگر از وصل بودن جریان برق اطمینان دارید
  3. بهتر است حتماً از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل استفاده کنید
  4. یا برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی به مراکز مجاز مراجعه کنید.
  5. بدنه‌ی ماشین لباسشویی برق می‌دهد.
  6. ماشین لباسشویی حین شستشوی لباس‌ها به شدت لرزیده و صداهای ناهنجار تولید خواهد کرد.
  7. درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود.
  8. درب ماشین لباسشویی قفل شده و باز نمی‌شود.
  9. قسمت تایمر ماشین لباسشویی به درستی کار نمی‌کند.
  10. لاستیک درب لباسشویی دچار مشکل شده است.
  11. تسمه ماشین لباسشویی پاره شده است.
  12. ماشین لباسشویی بوی سوختگی داده و صدای وزوز می‌دهد و در نتیجه نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی حس خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

انواع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی در واقع وسیله ای است که می تواند با استفاده از تکنولوژی های استفاده شده در آن به شستشوی لباس ها و پارچه ها بپردازد،

اما این وسیله الکترونیکی دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند،

در ادامه انواع ماشین های لباسشویی و ویژگی های خاص آن ها ذکر شده است.

ماشین لباسشویی درب از جلو

در این نوع ماشین لباسشویی دارای فضای اشغال شده زیاد، قیمت بالا،

بازدهی بالای خشک کن، صدای نسبتاً کم و کیفیت شستشوی بالا می باشد.

ماشین لباسشویی درب از بالا

این ماشین لباسشویی دارای فضای اشغال شده کم، قیمت مناسب بازدهی بالا،

مصرف آب زیاد، سروصدا زیاد، کیفیت شستشو به صورت متوسط است.

  1. ماشین لباسشویی 2 قلو

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت بالا، سرعت بالای خشک کن،

امکان شستن و خشک کردن، چروک شدن لباس‌ها صدای نسبتاً زیاد می باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

 ارور های رایج ماشین لباسشویی

هر دستگاه پیشرفته ای معمولا سیستم عیب یابی داخلی خود را دارد،

برای تعمیر ماشین لباسشویی نیز گاها از سیستم عیب یابی داخلی استفاده خواهد شد که به صورت یک کد ارائه می گردد،

هر یک از این کد ها دارای معنی و مفهوم خاصی هستند که می تواند به تعمیرات ماشین لباسشویی کمک کند

و این گونه تعمیرکاران و حتی مشترکین می توانند به راحتی از مشکلات ماشین لباسشویی خود باخبر شده

و نسبت به رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی آن اقدام نمایند.

  • کدEF نشتی آب و یا سنسور کف مقدار اهم سنسور چک شود
  • کدEH ولتاژ و یا فرکانس دستگاه نرمال نیست
  • کدE10 آب وارد دستگاه نمی‌شود
  • کدE11 آب وارد دستگاه نمی‌شود
  • کدE20 اشکال از تخلیه
  • کدE21 اشکال از تخلیه
  • کدE22 خشک کردن و مسدود شدن کندانسور
  • کدE23 اشکال از سیم کشی و یا ICE TRIAC
  • کدE24 اشکال از سیم کشی و یا ICE TRIAC
  • کدE32 خرابی هیدروستات
  • کدE33 سیم کشی چک شود میکرو سوئیچ المنت چک شود بررسی اکوا استاپ
  • کدE34 سیم کشی چک شود میکرو سوئیچ المنت چک شود، بررسی شیر برقی
  • کدE35 آبگیری بیش از حد
  • کدE36 خدای مدار برد
  • کدE37 خطای مدار برد
  • کدE38 خرابی هیدروستات
  • کدE39 ضد سرریز شدن آب
  • کدE3A ولتاژ ورودی رله سنسور دما صفر می‌شود
  • کدE40 درب باز می‌شود مشکل از برد دستگاه
  • کدE41 درب باز می‌شود
  • کدE42 بسته نشدن درب
  • کدE43 تأخیر قفل درب
  • کدEHO خطای میکروسوئیچ درب
  • کدE10 عدم آب گیری، خرابی از مدار برد اصلی
  • کدE20 عدم تخلیه آب
  • کدE30 عدم آب گیری، آب شمار چک می‌شود
  • کدE50 خطای موتور و بررسی سیم کشی
  • کدE60 مشکل دما و خرابی المنت
  • کدE70 سنسور حرارتی دستگاه یا هوشمند
  • کدE90 مادر برد الکتریک

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

نکاتی مهم درباره‌ی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک مشهد

در این قسمت به چندین نکته در مورد تعمیر ماشین لباسشویی پرداخته شده است

تا از فرسودگی بیش از حد و زود هنگام آن جلوگیری شود،

فراموش نکنید که همواره نگهداری درست و مناسب از هر وسیله ای می تواند باعث جلوگیری از ایجاد خرابی در آن شود

و ماشین لباسشویی نیز از این حیث مستثنا نبوده و شما به راحتی می توانید

با استفاده از رعایت این نکات از تعمیرات ماشین لباسشویی زودهنگام جلوگیری کنید

و یا باعث ایجاد خرابی های بیشتر در زمان انجام تعمیر لباسشویی نشوید.

  1. از مهم ترین نکات در تعمیر ماشین لباسشویی این است که قبل از باز کردن ماشین لباسشویی آن را از برق خارج کنید.
  2. قبل از تعمیر ماشین لباسشویی فلکه ی آب را قطع کنید.
  3. از قطعات اصلی و فابریک برای تعمیرات ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  4. حتما از یک متخصص و تعمیرکار با تجربه برای تعمیر لباسشویی کمک بگیرید.
  5. می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی به نمایندگی های مجاز و معتبر مراجعه کنید.
  6. هیچ گاه بدون آگاهی و اطلاع کافی نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نکنید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

3 دلیل نشتی آب ماشین لباسشویی مجیک مشهد

نشت آب ماشین لباسشویی از زیر ماشین لباسشویی موجب تولید حجمی از آب می‌شود که باعث خیس شدن فرش موجود در آشپزخانه می‌شود

حال ما به 3 دلیل اصلی نشست ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت

که باید در چنین شرایطی این موارد را رفع کرد و هر چه سریع‌تر به تعمیر ماشین لباسشویی بپردازید

تا باعث خطر سازی هم چون اتصال برق بدنه و یا سایر مشکل‌های دیگر نشود.

  1. شیلنگ ماشین لباسشویی ساده‌ترین دلیل نشت ماشین لباسشویی است که ابتدا باید آن را مورد بررسی قرار دهید تا بعداً به سایر قسمت‌ها رسیدگی کنید،
  2. ممکن است با تعمیر شیلنگ ماشین لباسشویی مشکل شما حل شود و دیگر نیازی به تعمیرات ماشین لباسشویی نباشد.
  3. در ماشین لباسشویی شیلنگ‌های فراوانی وجود دارد که بیشتری مشکل آن ها، شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی و شیلنگ آب ورودی ماشین لباسشویی است،
  4. شیلنگ ورودی آب منبع تغذیه را به لوله کشی اصلی منزل وصل می‌کند
  5. و این شیلنگ ورودی در قسمت پشتی ماشین لباسشویی قرار دارد
  6. که در حین تعمیر ماشین لباسشویی اگر مشکل از شیلنگ ورودی باشد باید به پشت ماشین لباسشویی جهت تعمیر رجوع کرد.
  7. اگر از سالم بودن و وصل بودن دو سر شیلنگ ورودی و شیلنگ تخلیه که در ناحیه پشت ماشین لباسشویی قرار دارد
  8. اطمینان حاصل کردید به شیلنگ های قسمت داخلی می‌رسیم که سوپاپ ورودی را به وان متصل می‌کند
  9. که برای بررسی کردن این شیلنگ از نظر سایش و یا جدا شدن دو سر آن، باید روکش بالایی ماشین لباسشویی که به صورت کشویی جدا می‌شود
  10. را جدا کرده و از معیوب بودن و یا سایش آن اطمینان حاصل کنیم.نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

3 دلیل نشتی آب ماشین لباسشویی مجیک مشهد

  1. پمپ ماشین لباسشویی از دیگر موارد مهم در علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی است، این پمپ آب را از ماشین لباسشویی خارج می کند.

پمپ ماشین لباسشویی در قسمت پایین و جلویی ماشین لباسشویی قرار دارد

و یا به درایو متصل است که به راحتی با باز کردن پنل جلویی ماشین لباسشویی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید

البته قبل از این اقدامات ضروری است که برق ماشین لباسشویی را از پریز جدا کنید

تا خطر برق گرفتگی به طور کامل از بین برود و سپس نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

حال بعد از باز کردن پنل جلویی از پمپ تخلیه و شیلنگ‌های متصل به آن اطمینان حاصل کنید

تا اگر نشت حاصل شده از پمپ باشد، باید پمپ را تعویض نمود تا مشکل نشت ماشین لباسشویی تعمیر شود،

برای حل این مشکلات می توانید از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در منزل استفاده نمایید.

  1. دریچه ورود آب سومین قطعه ای است که در حین نشت آب ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار می‌گیرد
  2. تا به تعمیر ماشین لباسشویی کمک کند و مشکل به درستی حل شود.
  3. وظیفه اصلی دریچه ورود آب، کنترل ورود آب گرم و سرد به داخل ماشین لباسشویی است
  4. که در قسمت پشت ماشین لباسشویی قرار دارد و شیلنگی به آن متصل است که از پنل عقب وارد دستگاه می‌شود
  5. و در نتیجه باید شیلنگ و خود پمپ مورد بررسی قرار بگیرد
  6. تا خرابی و یا ساییدگی در آن وجود نداشته باشد پس دقت داشته باشید در صورت هرگونه ایراد باید به تعمیر ماشین لباسشویی بپردازید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک مشهد

در حین تعمیر ماشین لباسشویی و مشکل آن در قسمت پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک ، باید با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی تماس گرفت

زیرا این کار نیاز به متخصص مربوطه دارد اما ما به مراحل تعویض می‌پردازیم

تا شما حین تعمیر ماشین لباسشویی بتوانید از آن استفاده کنید، تعویض قطعات یا تعمیر ماشین لباسشویی به ابزارهایی نیازمند است.

  1.  
    • پیچ گوشتی
    • انبردست
    • دم باریک
    • دستکش مخصوص کار

حدود 45 دقیقه زمان برای انجام این کار نیاز دارید

و قبل از انجام تعویض پمپ ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی دقت کنید که اقدامات لازم را انجام دهید

تا احتمال بروز هر گونه خطا و مشکلی به حداقل رسد.

  1.  
    • آب داخل دیگ ماشین لباسشویی را تخلیه کنید.
    • دستکش مخصوص کار را به دست کنید.
    • برای حرکت دادن ماشین لباسشویی و یا اجزای آن از کسی کمک بگیرید.
    • نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک مشهد

مراحل تعویض پمپ ماشین لباسشویی که توسط متخصصین و تکنسین های مجرب تعمیر ماشین لباسشویی انجام می شود به شرح ذیل است.

  1. برق دستگاه را قطع کنید.
  2. پنل بالای ماشین لباسشویی را که با دو پیچ وصل شده و حالت کشویی دارد را جدا کنید.
  3. پیچ‌های پشت پنل کنترل در سمت سمت چپ را باز کنید.
  4. کشوی توزیع کننده مایع شوینده را تا آخرین حد بیرون کشیده و زبانه پشت آن را آزاد کنید و کشو را کامل در آورید.
  5. سپس پنل کنترل را باز کنید.
  6. پوشش فیلتر پمپ تخلیه در کف پنل جلویی را باز کرده و پیچ‌هایی که در اطراف محفظه پمپ قرار دارد را باز کنید و محفظه را جدا کنید.
  7. پیچ‌های پنل پایین جلوی ماشین را باز کنید.
  8. لاستیک دور در را جدا کنید.
  9. پیچ پنل بالای پنل را باز کرده و پنل را خارج نمایید.
  10. شیلنگ‌های پمپ تخلیه را جدا کنید.
  11. پمپ تخلیه را جدا کنید.
  12. و سپس پمپ تخلیه جدید را نصب کنید.
  13. سپس پنل جلویی را نصب کنید.
  14. لاستیک دور در را نصب کنید.
  15. نصب کفی دستگاه و فیلتر پمپ تخلیه را فراموش نکنید.
  16. پنل کنترل و پنل بالایی را دوباره نصب کنید.
  17. برق را وصل کنید و ماشین لباسشویی را تست کنید و از تعمیر ماشین لباسشویی خود لذت ببرید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

دلیل خاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی مجیک مشهد

ممکن است شما نیز با این مشکل مواجه شوید لباسشویی در حین شستشو ناگهان از حرکت ایستاده و خاموش شود،

در چنین شرایطی ممکن است دلایل بسیار زیادی به ذهن شما خطور کند اما از دید یک کارشناس حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی این موضوع می‌تواند

علت‌های مختلفی داشته باشد که برخی از آن ها در لیست زیر جمع آوری شده است.

  1.  
    • دوشاخه برق ماشین لباسشویی خراب شده باشد.
    • خازن پارازیت گیر لباسشویی سوخته باشد.
    • تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی خراب شده است.

این‌ها تنها برخی از دلایلی هستند که باعث خاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی می‌شوند

و باید با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید تا هر چه سریع تر در محل حضور یافته و به تعمیرات ماشین لباسشویی بپردازند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی وستل

هر ماشین لباسشویی از قطعات بسیاری تشکیل شده است

که در حقیقت با کنار هم قرار گرفتن این قطعات و ارتباط آن ها ماشین لباسشویی شروع به فعالیت خواهد کرد، در حقیقت چنین موضوعی بسیار حائز اهمیت است

که بدانید یک ماشین لباسشویی چه قطعاتی خواهد داشت و وظیفه هر قطعه چیست!

زیرا برای تعمیر ماشین لباسشویی به راحتی می توان با دانستن این اطلاعات به عیب یابی پرداخت.

  1.  
    • بلبرینگ ماشین لباسشویی: بلبرینگ ماشین لباسشویی وظیفه چرخش دیگ شستشو را بر عهده دارد.
    • دیگ شستشو از درون بلبرینگ‌ های ساچمه‌ای سه نظام می‌گذرد تا بهتر چرخش کند
    •  و در صورت عدم چرخش ماشین لباسشویی باید نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض بلبرینگ ها اقدام نمایید.
    • شفت: شفت ‌ها برای اتصال بلبرینگ‌های ساچمه‌ای سه نظام به کار می‌روند.
    • چپقی زیر دیگ لباسشویی: چپقی برای اتصال خروجی لباسشویی ماشین به سیفون آب مورد نظر استفاده می‌گردد.
    • لاستیک جاپودری: لاستیک جاپودری جهت انتقال پودر داخل جاپودری با آب به دیگ شستشو استفاده می‌شود.
    • پمپ تخلیه آکوا استاپ یا شیر برقی لباسشویی: پمپ تخلیه جهت تخلیه آب داخل دیگ شستشو به بیرون استفاده می‌شود.
    • هیدروستات لباسشویی: هیدروستات لباسشویی برای تنظیم مقدار آب ورودی به لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی وستل

  1.  
    •  
    • شیلنگ هیدروستات: برای انتقال فشار وارده از سوی آبی که به داخل لباسشویی وارد می‌شود استفاده می‌گردد.
    • آبکش ماشین لباسشویی: آبکش قسمتی از لباسشویی است که لباس‌های شسته شده در آن ریخته می‌شوند
    • و به شکل استوانه ایستاده و با حرکات دورانی است که موجب خشک کردن حدودی لباس ها خواهد شد.
    • کمک یا جک در لباسشویی: کمک یا جک در لباسشویی برای کنترل حرکت دیگ لباسشویی کاربرد دارد
    • و حرکت آن را متعادل می‌سازد.
    • فنرها: فنرها وظیفه‌ی نگه داشتن مخزن و جدا نگه داشتن آن از محفظه‌ی ماشین لباسشویی را بر عهده دارند.
    • جا پودری ماشین لباسشویی: جاپودری برای ریختن پودر ماشین لباسشویی به ماشین کاربرد دارد
    • که در هنگام شستشو با وارد شدن آب به آن پودر داخل آن تخلیه می‌گردد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد

خرابی های متداول ماشین لباسشویی مجیک مشهد

در بیشتر مواقع شاهد این موضوع هستیم که تکنسین ها زمانی که برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام می کنند با مشکلات و خرابی های مشابه روبرو خواهند شد،

معمولا ماشین های لباسشویی از نواحی خاصی دچار خرابی خواهند شد که هر یک می تواند

دلیل مشخص نیز داشته باشد و قطعا برای رفع آن می توان از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل استفاده نمود.

نشتی از کف ماشین لباسشویی

نشتی از کف دلایل زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شیلنگ لباسشویی: متداول‌ترین علت نشتی از کف لباسشویی خرابی شیلنگ‌های تخلیه و ورودی آب به داخل لباسشویی می‌باشد.
  2. پمپ تخلیه لباسشویی: یکی دیگر از دلایل نشتی خرابی پمپ تخلیه و شیلنگ‌های متصل به آن است.
  3. دریچه ورودی آب: از دیگر دلایل نشتی خرابی دریچه‌ی ورود آب در پشت لباسشویی می‌باشد که باید تمامی اتصالات آن بررسی شود.

سوختگی پمپ تخلیه لباسشویی

یکی از اجزای مهم لباسشویی پمپ تخلیه آن می‌باشد

که وظیفه‌ی تخلیه آب از داخل دیگ شستشو به بیرون را به عهده دارد.

خرابی پمپ دلایل مختلفی دارد و با روش‌هایی می‌توان به تعمیر ماشین لباسشویی پرداخت

ولی اگر پمپ سوخته باشد باید با کمک یک تعمیرکار مجاز اقدام به تعویض پمپ تخلیه کنید.

خرابی تایمر

تایمر وظیفه‌ی کنترل برنامه‌ی شستشو در لباسشویی را دارا است.

تایمر با کمک سنسورها دستورات لازم برای شستشو را صادر می‌کند اگر به هر دلیلی تایمر خراب شود مراحل شستشو در لباسشویی به درستی انجام نمی‌شود

و شستشو مختل خواهد شد و قطعا نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد بود.

خرابی های متداول ماشین لباسشویی مجیک مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

خرابی برد ماشین لباسشویی

وظیفه‌ی اصلی برد ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان‌هایی است که از سمت دکمه استارت برای شروع کار ارسال خواهد شد

همچنین وظایف شامل دستوراتی است که تایمر در زمان شستشو ارائه خواهد داد،

حال اگر به هر دلیلی برد ماشین لباسشویی آسیب ببیند

به هیچ وجه نمی‌توان با ماشین لباسشویی کار کرد و حتما باید نسبت به تعمیر لباسشویی اقدام نمود.

خرابی المنت لباسشویی

المنت هیتر ماشین لباسشویی نقش اساسی را در شستشو دارد.

این المنت از گرم شدن کافی آب در هنگام شستشو اطمینان حاصل می‌کند و اگر به هر دلیلی این المنت کارایی خود را نداشته باشد

شستشوی لباس‌ها با مشکل مواجه می‌شود، در صورت خرابی المنت باید تعویض گردد و تعمیر ماشین لباسشویی به درستی انجام شود.

خرابی ترمیستور

ترمیستور در واقع سنسور دمای آب لباسشویی‌های جدید و پیشرفته است.

زمانی که المنت آب را تا حد کافی گرم می‌کند باید المنت از مدار خارج شود.

در این حالت برد الکترونیکی توسط ترمیستور از این امر آگاه می‌شود و توسط یک رله المنت را از مدار خارج می‌کند.

در صورت خرابی ترمیستور آب داخل لباسشویی بیش از حد گرم شده

و لباسشویی دیگر کارایی قبلی خود را نخواهد داشت و امکان دارد به الیاف پارچه آسیب برساند، در نتیجه قطعا به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز خواهد بود.

خرابی های متداول ماشین لباسشویی مجیک مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

خرابی تاخو در لباسشویی

تاخو وظیفه کنترل جریان ورودی برق در لباسشویی را بر عهده دارد.

این جریان وارد برد الکترونیکی می‌شود و اگر جریان ورودی به برد از جریان اولیه کمتر باشد سرعت چرخش بیشتر شده

و اگر بیشتر از جریان اولیه باشد سرعت چرخش کمتر می‌شود.

اگر به هر دلیلی تاخو آسیب ببیند کنترل سرعت از دست برد خارج می‌شود و قطعا باید نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کرد.

اتمام زغال الکتروموتور ماشین لباسشویی

زغال ها جزئی از جریان سری مدار ماشین لباسشویی هستند در صورت اتمام آن‌ها دیگر موتور ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود.

برای رفع عیب باید زغال ها تعویض گردند و در صورت نیافتن زغال در اندازه‌ی مناسب با انتخاب زغال بزرگ‌تر و سوهان کشیدن آن را به اندازه مناسب در می‌آورند،

برای انجام این مراحل حتما باید از متخصص کمک بگیرید تا نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی در منزل اقدام نماید.

خرابی بلبرینگ لباسشویی مجیک در مشهد ( تعمیر بلبرینگ لباسشویی مجیک در مشهد )

علل زیادی برای خرابی بلبرینگ وجود دارد که از آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1.  
    • استفاده مداوم از لباسشویی: باید بعد از هر استفاده از آن به مدت 4 ساعت به لباسشویی استراحت داد تا اجزای آن خنک شوند.
    • ریختن بار اضافی: در صورتی که بار بیشتر از حد مجاز به لباسشویی وارد شود باعث آسیب دیدن بلبرینگ خواهد شد.
    • شستن حوله و پتو: چون پتو و حوله آب زیادی به خود جذب می‌کنند باعث از بین رفتن تعادل دیگ شده و فشار زیادی را بر بلبرینگ وارد می‌کند.

خرابی های متداول ماشین لباسشویی مجیک مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد

خرابی کاسه نمد لباسشویی ( تعمیر و تعویض کاسه نمد لباسشویی مجیک در مشهد )

کاسه نمد معمولاً برای آب بندی به کار می‌رود و از نشت آب به بیرون جلوگیری می‌کند.

در صورتی که به هر دلیلی این قطعه خراب شود یا به درستی نصب نشود باعث نشت آب به بیرون شده

و گاها باعث آسیب رسیدن به قطعه‌های دیگر می‌شود و فرد مجبور به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد شد.

خرابی شفت ماشین لباسشویی ( تعمیر و تعویض شفت و سه نظام ماشین لباسشویی مجیک در مشهد )

در صورت خرابی شفت ماشین لباسشویی صدای ناخوشایند از آن به گوش می‌رسد

زیرا با خرابی شفت، بلبرینگ‌ها به خوبی کار نخواهند کرد و در نتیجه با لرزش‌های اضافی باعث ایجاد صدای ناهنجار می‌شود.

پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ( تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی مجیک در مشهد )

وظیفه‌ی این لاستیک ایجاد فاصله میان دیگ شستشو و بدنه‌ی ماشین لباسشویی می‌باشد،

با استفاده از آن در زمان کارکرد ماشین لباسشویی باعث می شود

تا صداهای ناهنجاری که از چرخش با سرعت بالای دیگ ایجاد می‌شود به بیرون درز نکند

و در صورت خرابی آن به هر دلیلی صداهای ناهنجاری به گوش خواهد رسید

و در نتیجه باید نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

پارگی شیلنگ تخلیه ( رفع آبریزی و تعویض شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک در مشهد )

در صورت پارگی یا آسیب دیدگی شیلنگ تخلیه، آبی که قرار بود از لباسشویی خارج شود

دیگر خارج نمی‌شود و دچار نشتی خواهد شد.

در این صورت باید سریعاً اقدام به تعویض شیلنگ تخلیه و تعمیر ماشین لباسشویی کرد

و باید در نظر داشته باشیم که هرگز نباید محل خروجی شیلنگ را آب بندی کنیم.

پارگی شیلنگ ورودی آب ( رفع آبریزی و تعویض شیلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی مجیک در مشهد )

شیلنگ ورودی آب همان طور که از اسمش پیداست عمل ورود آب از شیر را به داخل ماشین لباسشویی بر عهده دارد،

حال به هر دلیلی که این شیلنگ آسیب ببیند دیگر آب مورد نیاز ماشین لباسشویی تأمین نمی‌شود

و امکان دارد به ماشین لباسشویی آسیب برساند در نتیجه باید در صورت نشتی این شلنگ، اقدام به تعویض آن گردد.

بهترین راه تمیز کردن ماشین لباسشویی مجیک  و رفع بوی بد آن در مشهد

یکی از مهمترین مشکلاتی که کاربران همواره با آن روبرو هستند این است که در برخی مواقع پس از شستشو شاهد بوی بد ماشین لباسشویی خواهند بود،

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که حین باز کردن درب ماشین لباسشویی بوی نامطبوعی مشام شما را آزار می‌دهد، چندین عامل وجود دارد که باعث ایجاد بوی بد ماشین لباسشویی می‌شود

که البته هر یک از آن ها قطعا راهکاری نیز برای رفع ان وجود دارد و می تواند خیال شما را از بابت بوی بد و نامطبوع ماشین لباسشویی راحت کند.

  1.  
    • قرار دادن لباس خیس در داخل ماشین لباسشویی برای طولانی مدت
    • عدم سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در زمان مشخص شده و در نتیجه ایجاد رسوب در لاستیک‌های دور درب

برای اینکه بتوانید به راحتی از شر بوی بد ماشین لباسشویی خود خلاص شود تنها سه ترفند بسیار ساده وجود دارد

که با رعایت آن ها می تواند مشکلات بوی نامطبوع ماشین لباسشویی را برطرف نمایید.

  1.  
    • شستن ماشین لباسشویی با آب، سرکه سفید و جوش شیرین
    • تمیز کردن پمپ تخلیه، جاپودری و لاستیک دور درب با سرکه
    • خشک کردن ماشین لباسشویی بعد از هر بار شستشو
    • استفاده از جرمگیر های استاندارد و مخصوص جرمگیری دیگ و المنت

ویژگی های تعمیر گاه مجاز مشهد تعمیر

امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند تعمیر ماشین لباسشویی منزل خود است

که گاها تعمیرات ماشین لباسشویی در چنین شرایطی به دغدغه ای جدی تبدیل خواهد شد.

زمانی که با مشکل خرابی ماشین لباسشویی خود مواجه می شوید ممکن است کمی دچار سردرگمی شده

و ندانید که برای تعمیر ماشین لباسشویی به کدام تعمیرگاه مراجعه کنید.

همواره انتخاب تعمیرگاه مجاز برای انجام تعمیر لباسشویی یکی از بزرگترین سوالاتی است که برای افراد پیش خواهد آمد.

در برخی موارد ممکن است شاید برای شما نیز رخ داده باشد که برای تعمیر ماشین لباسشویی به یک تعمیرگاه مراجعه کرده باشید

اما متاسفانه به جای تعمیر ماشین لباسشویی اوضاع کمی خراب تر شد.

خراب تر شدن اوضاع باعث می شود که نه تنها تعمیر ماشین لباسشویی به اتمام نرسید

بلکه مجبور شوید تا هزینه های جدی تری را نیز برای تعمیر ماشین لباسشویی خود پرداخت کنید که قطعا مقرون به صرفه نخواهد بود.

، در چنین شرایطی توجه داشته باشید، بهترین کار این است که تعمیرگاه مجازی را انتخاب کنید

که علاوه بر دارا بودن تمامی استاندارد ها ویژگی های منحصر به فردی نیز داشته باشد تا خیال شما از بابت فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی کاملا راحت باشد.

مشهد تعمیر با توجه به سابقه چندین ساله و تجربه بسیاری که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و لوازم خانگی دارد توانسته مجموعه ای را دور هم گرد آورد

که نه تنها به تعمیر لباسشویی شما خواهد پرداخت بلکه می تواند تضمین کننده کیفیت ارائه شده باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در تعمیرگاه مجاز مشهد تعمیر مزایا و ویژگی هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

  • تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه های مجاز مشهد تعمیر جهت تعمیرات ماشین لباسشویی استفاده می شود مستقیما بدون واسطه تهیه شده و کاملا اصلی می باشد.
  • علاوه بر استفاده از تکنسین ها و فنی کاران با تجربه، مجموعه مشهد تعمیر توانسته با برگزاری دوره های آموزشی مداوم در جهت ارتقا کیفیت ارائه خدمات خود گام بردارد تا همواره تمامی تکنسین ها و متخصصین تعمیر لباسشویی مشهد تعمیر از جدیدترین متد و روش های روز دنیا استفاده نمایند.
  • تمامی روند تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد تعمیر دارای ضمانت می باشد یعنی این اطمینان به شما داده خواهد شد که تعمیر ماشین لباسشویی در مجموعه مشهد تعمیر با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد و شما می توانید مانند یک دستگاه تازه و نو از آن استفاده کنید.
  • قیمت ارائه خدمات و تعمیر ماشین لباسشویی در مجموعه مشهد تعمیر کاملا منصفانه بوده و نیازی نیست تا هزینه ای اضافی را از بابت استفاده از خدمات پس از تعمیر و خدمات ویژه متخصصین پرداخت کنید.
  • مجموعه مشهد تعمیر در راستای افزایش کیفیت خدمات به مشتریان گرامی به ایجاد طرح خدمات دهی تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل اقدام نموده و تنها با یک تماس می توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل استفاده کنید تا تعمیرکاران و متخصصین مشهد تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.

تعمیرات تخصصی تمامی برندهای ماشین لباسشویی در مشهد

یکی از متداول ترین لوازمی که مردم برای زندگی خود از آن استفاده می کنند ماشین لباسشویی است.

این قطعه و وسیله خانگی نیز ممکن است مانند هر دستگاه دیگری خراب شده و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی باشد،

حال برخی از مردم و خانواده ها نسبت به خرید برند هایی اقدام کرده اند که شاید فاقد خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز باشد

و این نگرانی به وجود خواهد آمد که در زمان نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی باید از چه تعمیرگاهی استفاده کرد.

مشهد تعمیر به شما این اطمینان را خواهد داد که متخصصان و فنی کاران این شرکت قابلیت تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی تمامی برند ها را دارا می باشند

و این موضوع به این دلیل است که متخصصان و تعمیرکاران مشهد تعمیر دائما در حال گذراندن دوره های آموزشی و تکمیلی ای هستندکه باعث می شود تا تبحر آن ها در تعمیر ماشین لباسشویی افزایش پیدا کند.

برند های اصلی و متفرقه ای که دغدغه ی مردم شده است به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن در دستان توان مند متخصصان مشهد تعمیر تعمیر خواهد شدو نیاز نیست نگران آن باشید، تعمیر ماشین لباسشویی در برند های مطرح تری مانند بوش، ایندزیت، حایز، دوو، زیمنس،فریجیدر، مرسی، وست ویرپول، وستل، آبسال، ارج، وستل، زیرووات، سپهر الکتریک، کنوود، وستپوینت، وستل،آریستون، اسنوا، پاکشوما، زینکو، کندی، هیوندا و سایر برندهای جانبی و متفرقه نیز در مشهد تعمیر به راحتی انجام خواهد شد.

تنها با تماس با 09154243007 مشهد تعمیر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل نیز استفاده نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion c_align=”right” active_section=”1″ title=”سوالات متداول تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد “][vc_tta_section title=”هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک چقدر است؟” tab_id=”1645099962125-c8bf5581-2184″][vc_column_text]

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”هزینه ایاب و ذهاب و بازدید و سرویس لباسشویی مجیک چقدر است؟” tab_id=”1645099962287-6ad05a32-bdf6″][vc_column_text]

هزینه ایاب و بازدید دستگاه 70 هزار تومن است که در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه تعرفه تعمیر و قطعه نیز به آن اضافه میشود

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا تعمیر لباسشویی مجیک در منزل انجام میشود ؟” tab_id=”1645100037196-e1f2d4c0-c1fe”][vc_column_text]

بیشتر تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در منزل انجام میشود و برای موارد معدودی نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه میباشد

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”هزینه تعمیر تعویض بلبرینگ لباسشویی مجیک در مشهد چقدر است ؟” tab_id=”1645100076340-4ed63656-1631″][vc_column_text]

هزینه تعویض بلبرینگ لباسشویی به عوامل زیادی از حمله نیاز به تراشکاری | نیاز به تعویض یا ریختگری سه نظام لباسشویی | پرسی بودن لباسشویی | صد درصد خشک کن دار بودن لباسشویی | بین 800 هزار تومان تا یک و 500 هزار تومن هزینه دارد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”برای خرید لباسشویی مجیک در مشهد چقدر بودجه مالی نیاز است ؟” tab_id=”1645100109684-87edff52-5246″][vc_column_text]

در مورد خرید لباسشویی مجیک از 7 کیلویی ساده تا 12 کیلویی صد در صد خشک کن دار و بخارشو دار بودن لباسشویی بودجه متفاوت است جهت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید با شماره 09154243007

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. […] حتما مطالعه کنید : تعمیر لباسشویی مجیک مشهد […]

  2. آواتار Adminkasra
    adminkasra می گوید

    تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد با مجرب ترین کادر در کمتر از دو ساعت در منزل شما

  3. آواتار مهناز محمدی
    مهناز محمدی می گوید

    سلام برای تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد، لباسشویی من سوخته است جزء گارانتی حساب میشه؟

  4. آواتار سمنانی
    سمنانی می گوید

    سلام به منظور تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در مشهد، هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک چقدر است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.